Bij Enjoy Sports kun je de meeste groepslessen in Breda voor volwassenen en kinderen vinden!
Power, Spinning, Bootcamp, Yoga, XCORE, Pilates, Zumba, Piloxing, Kids Fitness, Born To Move en nog veel meer.. Bekijk ze hieronder en kom meedoen!

  • Spinning

    SpinningSpinning is populair! Door de enthousiaste coaching van onze instructeurs is het voor iedereen makkelijk vol te houden. Spinning is een ongekende calorieverslinder die tevens zorgt voor een optimale conditie.
  • Familieles

    FamilielesSamen met je kind lekker bewegen, spelletjes doen en actief zijn! Voor kinderen van 4 t/m 7 jaar.
  • Kids Circuit

    Kids CircuitIn de fitnesszaal maakt de fitnesscoach een pittig circuit (gewichtjes, touw, springen enz) dat je onder begeleiding gaat doen. Vanaf 12 jaar
  • Abs Attack

    Abs AttackAbs attack is een Small Group Training van 15 minuten in de fitness. Een complete workout voor de buikspieren.
  • Kettlebell Training

    Kettlebell TrainingEen nieuwe les in de fitness.. Kettlebell Training. Een super functionele training van maximaal 30 minuten. Je traint meerdere spiergroepen in één keer omdat je bewegingen als: duwen, trekken, buigen, liften en tillen gebruikt. Deze training richt zich op het optimaliseren van je techniek zodat je er ook zelfstandig mee aan de slag kunt gaan.
  • Circuittraining

    CircuittrainingEen nieuwe les in de fitness.. circuittraining. In een groepje van maximaal 6 personen doe je een redelijk pittige, functionele training van ongeveer 20 minuten. We gebruiken veel van de nieuwe materialen zoals: Plyo Box, Kettlebells, Battle Rope, Challenge Bag, V Core en losse gewichten. Als jullie 'm leuk vinden komt deze training misschien wel vaker op het rooster..
  • Bodymix

    BodymixEen stevige cardiotraining in combinatie met intensieve krachtoefeningen die je spieren versterken. Alle spiergroepen komen aan bod. Deze les heeft een geheel eigen karakter met veel variatie en plezier.
  • Core

    CoreCore is een efficiënte workout om in slechts 30 minuten op een snelle én verantwoorde manier je core (kernspieren) te trainen. Functioneel aan de slag waarbij de focus ligt op de Core. Door de hoge intensiteit merk je snel effect. De nadruk ligt op: strakkere buik, sterkere rug en getrainde bilspieren.
    • Wouter Prent

      Wouter Prent

      Coördinator Sales | Fitness | Core | Boxing Bootcamp Wouter heeft een enorme bak energie en dat krijg je ook als je z’n lessen doet. Hij is net klaar met zijn opleiding Commerciële Economie en gestart als Coördinator Sales.

      Coördinator Sales | Fitness | Core | Boxing Bootcamp

      Wouter heeft een enorme bak energie en dat krijg je ook als je z'n lessen doet. Hij is net klaar met zijn opleiding Commerciële Economie en gestart als Coördinator Sales.

  • Hatha Yoga

    Hatha YogaBij Hatha Yoga volgen voornamelijk stilstaande lichaamshoudingen en ademhalingstechnieken elkaar op. Meditatie is daarbij een belangrijke afronding om de eenheid van lichaam en geest te voelen.
  • Yin Yoga

    Yin YogaIn Yin yoga worden milde poses langer vastgehouden; i.c.m. de ontspanning waar je dan naar op zoek gaat kom je dieper in je stretch. Je beweegt niet heel intensief maar neemt juist de tijd om heel bewust te voelen waarbij de focus ligt op het bindweefsel en je gewrichten. Yin Yang Yoga wisselt milde houdingen af met krachtige poses; dé manier om bindweefsel en gewrichten te versterken en herstellen terwijl je ook je spieren traint.
  • Easy Flow Yoga

    Easy Flow YogaOnze Easy Flow Yoga is een mildere vorm van Power Yoga waarbij de flow van bewegingen behouden wordt. Gecombineerd met de juiste ademhalingstechniek werk je niet alleen aan je souplesse maar versterk en verleng je ook je spieren.
  • Flow Yoga

    Flow YogaTijdens deze les volgen krachtige yogaposes elkaar in een vast patroon op waardoor er een vloeiende beweging of 'flow' ontstaat. Gecombineerd met de juiste ademhalingstechniek werk je niet alleen aan je souplesse, maar versterk en verleng je ook je spieren.
  • Pilates

    PilatesBewegen vanuit jouw kracht-centrum waarbij de nadruk ligt op verbeteren van de lenigheid en het versterken van de wervelkolom. Alle oefeningen worden vanuit een perfecte lichaamshouding uitgevoerd door een hoge mate van concentratie en juiste ademhaling.
  • Zumba

    ZumbaDé dansworkout op Latijns-Amerikaanse muziek is zó leuk dat je vergeet met een workout bezig te zijn. Met Zumba verbrand je maar liefst 1000 calorieën per uur.
  • Boxing Bootcamp

    Boxing BootcampBoxing Bootcamp is voor iedereen die het aandurft zijn grenzen te verleggen in een uitdagende, fysieke maar ook mentale training. De les wordt gekenmerkt door veel fun gecombineerd met vechttechnieken en militaire 'drills'. De ultieme challenge!
  • XCORE

    XCOREXCORE (voorheen: XCO) staat voor powertraining: kort, effectief, simpel en fun. Naast het versterken van je spieren, en verbeteren van je coördinatie en balans is XCORE ook een intervaltraining. Je verbrandt veel calorieën en verbetert je conditie.
  • Looptraining

    LooptrainingLekker naar buiten! We lopen in een les zo'n 5 km op een redelijk tempo. Tussendoor doen we wat oefeningen. Iedereen kan meedoen; Looptraining is voor ieder niveau. We verzamelen bij de receptie.
  • Bootcamp Buiten

    Bootcamp BuitenLekker naar buiten! Weer of geen weer; écht Bootcampen doe je buiten :) De trainingen zijn voor ieder niveau dus voel je vooral niet te oud of “niet geschikt” ;) Wij helpen je op een verantwoorde manier de training op te bouwen.
  • Ontspanning Special

    Ontspanning SpecialIedere eerste vrijdag van de maand staat er een fijne Ontspanning Special op het programma om 10:30u (na de les Pilates van 9:30u). Je wordt meegenomen naar een fijne, diepe ontspanning door de combinatie van een verhaal en de chakra-klanken van de muziek. Deze Special is los te volgen hoewel de combinatie met een les Pilates natuurlijk het beste effect heeft ;-)
  • Fitgirls

    FitgirlsSpeciaal voor meiden die sterker willen worden, hun hele lijf willen trainen en klaar zijn voor een pittige training. In 30 minuten maak je kennis met alle 'ins & outs' van krachttraining;  afgestemd op the female body.
  • Boxing Bootcamp Kids

    Boxing Bootcamp KidsEen stoere les met de combinatie van fitness, boksen en 'brute kracht'.. :) Als het lekker weer is gaan we zelfs naar buiten!
  • Kids Fitness

    Kids FitnessVind jij fitnessen leuk? Tijdens Kids in de Fitness ga je zelf aan de slag met jouw programma dat we vooraf voor je maken en een paar keer samen hebben gedaan. Natuurlijk staat er een fitnesscoach voor je klaar om je te helpen als je vragen hebt.
  • Kids Circuit

  • Peuterdans

    PeuterdansSamen met je kind lekker bewegen op muziek. De eenvoudige moves zorgen voor balans, bewustwording en een fijne connectie met je kind.
  • Sport Beats

    Sport BeatsGoede muziek, spelletjes, dans en veel fun! Voor kinderen vanaf 4 jaar
  • Body Awareness Yoga

    Body Awareness YogaBewust trainen met extra focus op een eventuele blessure. Versterk en stretch je spieren terwijl je zoekt en voelt wat jouw lijf nodig heeft.
  • Meditatie

    MeditatieYoga is ‘je lichaam voorbereiden op meditatie’. In deze les gaan we op zoek naar ‘rust in je hoofd’.
  • Restorative Yoga

    Restorative YogaMet ondersteuning van kussens, dekens en blokken breng je je lichaam in een comfortabele en diepe ontspanning. Je blijft 5 tot 10 minuten in een houding.